Intet nytt og spennende, men her er hva familien har spist den siste tiden:
17.mai: Grillmat!
18.mai: Pannekaker (uten melk) og bacon
19.mai: Wienerpølser i lompe med ketsjup og sennep (mannen var utenlands, og dette er det enkleste melkefrie man kan lage - velg Gildes Go' og mager)
20.mai: Raspeballer (har vært hos mamma hele dag og fikk middag der)
I morgen er det fredag og vi skal på hyttetur, men det blir nok taco der også skal man se! :D
God pinse!
Viser innlegg med etiketten Middagsuke. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Middagsuke. Vis alle innlegg
torsdag 20. mai 2010
Abonner på:
Innlegg (Atom)
