Viser innlegg med etiketten Middagsuke. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Middagsuke. Vis alle innlegg

torsdag 20. mai 2010

En relativt rolig matuke

Intet nytt og spennende, men her er hva familien har spist den siste tiden:

17.mai: Grillmat!

18.mai: Pannekaker (uten melk) og bacon

19.mai: Wienerpølser i lompe med ketsjup og sennep (mannen var utenlands, og dette er det enkleste melkefrie man kan lage - velg Gildes Go' og mager)

20.mai: Raspeballer (har vært hos mamma hele dag og fikk middag der)

I morgen er det fredag og vi skal på hyttetur, men det blir nok taco der også skal man se! :D

God pinse!