I dag testet vi følgende kombo innenfor barnemat:
1/2 glass gulrotmos
2 isbitterninger med sellerirotmos
1 isbitterning med kålrot
1 isbitterning med pærepure
5 basilikumblad - hakket
1 ts solsikkeolje
Det var stor stas.
Jeg lager ulike moser som jeg fryser ned på en isbitterningsbrett. Når de er frosset, løsner jeg dem og legger de i en plastpose og merker de med dato. Sånn kan jeg lage ulike kombinasjoner for å teste ut. En del mos fryser jeg også ned i halve middagsglass slik at jeg kan ha det som basis for en middagsrett. Dette fungerer strålende synes jeg.
Viser innlegg med etiketten basilikum. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten basilikum. Vis alle innlegg
torsdag 27. mai 2010
Abonner på:
Innlegg (Atom)
