Viser innlegg med etiketten gresskar. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten gresskar. Vis alle innlegg

onsdag 23. september 2009

Gresskarmuffins!

Da har jeg endelig kommet over en oppskrift jeg følte var verdt å prøve ut gresskaret mitt på!

Hotte høstmuffins fra Pickles!

Nå står de i ovnen og jeg er veldig spent. Røra ble til akkurat 6 muffins uten sjokolade og 5 muffins med. Stoooore muffinsformer naturligvis.

Oppdatert:

De ble VELDIG gode! Sto inne i nesten 1 time slik som oppskriften tilsier. Laget også glasur med philadelphiaost, smør og melis! Mmm!