Når du skal handle druer er det to ting du skal se etter for å være sikker på å få gooooode druer:
1. Stilkene i drueklasen må være grønne. De skal ikke være inntørkede!
2. Jo mer avlange druene er, jo mer knasende og friske er de!
Slik handler jeg i hvertfall de druene jeg liker!
Lykke til!
Viser innlegg med etiketten drue. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten drue. Vis alle innlegg
onsdag 28. april 2010
Abonner på:
Innlegg (Atom)
